1082 التعليقات على Uniiti

تعليقات حقيقية تمّ التأكّد من صحّتها 100%.

M

MARTINI S. كان تصنيفه

Cibo ottimo, locale piccolo ma grazioso, personale molto gentile

13/06/2026 06:13
A

Alexandre J. كان تصنيفه

J'ai trouvé le rapport qualité/prix correct. Les plats étaient simples mais bons. Je pense que la décoration aurait besoin d'un petit coup de frais. Le service a été relativement long bien que nous soyons parmi les premiers. Le serveur (ou maitre d'hotel? Monsieur en costume) qui éternue dans ses mains sans se les laver ou désinfecter dans la foulée... pas top du tout.

26/05/2026 08:00
H

Herman V. كان تصنيفه

Place looks nice and food was OK, but I had expected a bit more. Relatively low priced, so maybe I should be kinder. But it was quite hot inside.. nice people though, so it should be 3.5 stars, but that’s not an option.

24/05/2026 07:37
O

Oceane F. كان تصنيفه

Toujours bien accueillie, cuisine généreuse et service très agréable ! Merci au patron de garder ce restaurant toujours aussi formidable !

20/05/2026 06:23
K

Kristian T. كان تصنيفه

Nice location. Mostly visited by tourists, not so much locals (what we saw). Not fully booked an Saturday evening. The food was not warm and Salmon and Tuna steak turned into a tuna steak only. We finished within an hour to be honest.

17/05/2026 07:56
A

Allan S. كان تصنيفه

The Place is fine, the Good is Good and the staff is fantastic

15/05/2026 09:54
T

Tom S. كان تصنيفه

Good value food, perfect location for moulin rouge. They went the extra step for my partners birthday. Thanks

10/05/2026 12:25

Cécile R. كان تصنيفه

Ambiente retro y buena cocina. Servicio un poco lento

08/05/2026 05:13
S

Susanne P. كان تصنيفه

04/05/2026 05:29
U

Ulrike S. كان تصنيفه

Schöne französische Atmosphäre, gutes Essen.

02/05/2026 07:41